geen au pair meer... - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu geen au pair meer... - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu

geen au pair meer...

Blijf op de hoogte en volg Maureen

31 Januari 2014 | Verenigde Staten, Alexandria

Zozo, dat was mijn laatste dag als au pair van drie geweldige kids!
Na een lekker dutje, hebben we Eleanor opgehaald en terwijl ze alledrie aan het spelen waren, stond ik pannenkoeken te bakken. Eleanor's favo pannenkoeken, dutch pancakes of course! Heerlijk natuurlijk voor een laatste keer avondeten met de kids.
Over vier weken lig ik heerlijk te slapen in mijn bed in Glanerbrug! Het voelt onwerkelijk, al merk ik dat mijn gedachten steeds minder in het Engels, maar voornamelijk in het Nederlands zijn. Dat is toch wel hèt bewijs dat ik me onbewust al aan het voorbereiden ben op mijn terugkomst in dat kleine koude kikkerlandje.
Maar eerst ga ik voor een paar weken de toerist uithangen in de omgeving en ook nog eens een weekje naar de westkust! (voor wie geïnteresseerd is in welke tour ik ga doen https://www.aupairadventures.com/Western_Sun_Winter_South.html)

Tot snel allemaal!