Toch thuis... veranderingen... - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu Toch thuis... veranderingen... - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu

Toch thuis... veranderingen...

Door: maureenvaes

Blijf op de hoogte en volg Maureen

29 April 2012 | Verenigde Staten, Alexandria

Tja, de bahamas zaten in de planning, maar door een vergeten stempel op mijn DS2019 kon ik wel uit het land, maar heel waarschijnlijk niet meer terug de VS in. Daar kwam ik heel handig, donderdag, dag voor vertrek dus, achter! Alles moet annuleren, maar de vriendin met wie ik zou gaan, zit nu lekker in Nassau op het strand!
Tja het is inderdaad kut en klote.... moving on!

Sinds ongeveer anderhalve week geleden zijn ze begonnen met het renoveren van de achtertuin. Eerst werd al het beton eruit gehamerd, wat een kabaal, maar wat was dat een interessant gezicht. Russel en Everett waren bijna aan het raam vastgeplakt! Nu is het terras al klaar en over een tijdje komt het gras, beplanting, hek en het schuurtje. Van de zomer kunnen we dus lekker in de achtertuin spelen :) Ik heb er nu al zin in!

Nu ben ik hier aankomende woensdag alweer 3 maand! De jongens zijn verandert, ze zijn groter gegroeid, het baby-achtige gaat er steeds meer van af, ze worden echte peuters! Vooral nu het haar van allebei de jongens geknipt is, weg mooie blonde krulletjes :( Vooral van cute hippie Russell. De eerste dagen was het echt wennen, hij was echt een groot jochie geworden zo!
Hun grove motoriek is ook beter, ze kunnen nu allebei goed de trap op en af klimmen. Russell is een stuk sneller daarin dan Everett, maar dat is geen probleem. Russel vind het ook heerlijk om op de keukentafel te klimmen. Laatst ging ik even naar de wc, kwam ik terug zat hij op de keukentafel druiven te eten (er stond een kommetje druiven op die tafel) en naar de werkers te kijken in de tuin. Russel hoe hij de schuifdeuren open kan maken, gelukkig doet hij het niet wanneer hij het niet mag. Ik ben heel erg blij dat Everett dit niet doet. Ze beginnen ook steeds meer te kletsen al komen er nog geen echte duidelijke woorden uit. Everett lijkt soms wel op exact het juiste moment een paar goede woorden te zeggen. Zo had hij eens de speelgoedtelefoon en zei hij: What's up guys? Echt zo cute! Ook zei hij toen ik hem vroeg: Did you enjoy your nap? twee keer op een rij: I did.
Ook lopen ze nu alweer een tijdje op echte schoentjes i.p.v. de zachte die ze droegen toen ik hier net was.
Verder zijn er niet echt veranderingen te melden op het moment. Tot de volgende keeeeeeer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Maureen

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 35007

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 06 Mei 2016

ontdekken

30 Januari 2012 - 26 Februari 2014

Au pair met Activity International

Landen bezocht: