verlengen.... Oh Yeah! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu verlengen.... Oh Yeah! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu

verlengen.... Oh Yeah!

Blijf op de hoogte en volg Maureen

30 September 2012 | Verenigde Staten, Alexandria

Hoi allemaal,

Vandaag, precies 8 maand nadat ik in de VS ben aangekomen, ben ik gevraagd om een jaar te verlengen. Ik kom dus eind februari 2014 weer naar Nederland toe!
Binnenkort schrijf ik weer een heel blogje over hoe alles hier nu is, maar dit wilde ik jullie even laten weten!

groetjes!

  • 01 Oktober 2012 - 02:35

    Marinka:

    Wat fijn! Gefeliciteerd meis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Maureen

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 622
Totaal aantal bezoekers 35012

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 06 Mei 2016

ontdekken

30 Januari 2012 - 26 Februari 2014

Au pair met Activity International

Landen bezocht: