Over de helft! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu Over de helft! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu

Over de helft!

Blijf op de hoogte en volg Maureen

01 April 2013 | Verenigde Staten, Alexandria

Ja, het is weer eventjes geleden dat ik een blog heb geschreven. Er is van alles gebeurt, maar ook weer heel weinig, omdat alles zo gewoon is. Ik voel me ontzettend ingeburgerd, ik ga vrijwel alleen maar om met locals en ik word al bijna als meubilair van mijn favo bar gezien!

Bezoek!
Mijn broertje is op bezoek geweest en heeft het ontzettend naar zijn zin gehad. Hij was meteen een hit bij de jongens en met name Russell was niet bij hem weg te slaan. Toen we uit eten gingen, heeft Russell de hele avond op de stoel naast Jeffrey gezeten. De rest van de week hebben Jeffrey en ik allerlei monumenten bekeken en een aantal musea. Ook heb ik hem de restaurants en het eten laten proeven wat hij echt niet mocht missen. DC cupcakes, TGIF, Five Guys en Frozen Yoghurt!


Springbreak!
Afgelopen week was het Spring Break voor Eleanor en het was hartstikke gezellig. De eerste dag hadden we sneeuw en heb ik een sneeuwpop gemaakt voor de jongens, die ze erg leuk vonden. We zijn druk bezig geweest met knutsels voor Pasen en hebben de keuken een beetje versierd.

White House Easter Egg Roll!
Vandaag was er bij het Witte Huis de Easter Egg Roll, we hadden allemaal een All Day Pas waardoor we zo de tuin in konden lopen. We deden de Easter Egg Roll en daarna zijn we gaan kijken bij de verschillende activiteiten. Er waren knutselactiviteiten zoals een bloem maken, een koksmuts versieren en eieren verven. Ook waren er optredens van dansgroepen en zelfs Sesame Street, Elmo was natuurlijk een hit!
Toen gaven de President en The First Lady een korte toespraak. Daarna gingen ze het publiek in om ook een Easter Egg Roll te doen en daarna een aantal activiteiten aan te doen. Ik heb ze toen van een paar meter afstand gezien, echt gaaf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Maureen

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 35006

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 06 Mei 2016

ontdekken

30 Januari 2012 - 26 Februari 2014

Au pair met Activity International

Landen bezocht: