Time flies! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Maureen - WaarBenJij.nu

Time flies!

Blijf op de hoogte en volg Maureen

14 Juni 2013 | Verenigde Staten, Alexandria

De weken vliegen om, het is druk en elke week is er weer wat nieuws, al lijkt alles zo vanzelfsprekend te zijn. Ik voel me thuis in mijn hostfamily en ik voel me thuis door mijn vrienden; de au pairs waar ik mee omga, maar ook de muzikanten die ik ken van mijn orkest. Het voordeel en nadeel na alweer dik 16 maanden in de VS te wonen. Waar de zomer alweer in volle gang lijkt te zijn met temperaturen in de 30 en een benauwdheid waar je u tegen kan zeggen.

Swimteam
Net als vorig jaar gaat Eleanor weer naar swimteam en ze vind het hartstikke leuk. Ze lijkt het goed naar haar zin te hebben en nu we carpoolen samen met een vriendin heeft ze altijd iemand om gezellig mee te kletsen in de auto.
Met de jongens ben ik gezellig in het pierenbadje en dit jaar genieten ze nog meer van het water dan vorig jaar. Dat voorspelt veel goeds voor de trips naar het strand.

Rotweer
Het liefst ga ik elke dag met ze naar de speeltuin, maar soms regent het te hard en de komende tijd zal het soms ook gewoon te heet zijn. Gelukkig hebben we een aantal leuke opties gevonden sinds vorig jaar. Toen gingen we naar een zachte indoor playground, leuk, maar duur.
Nu gaan we naar het Children's Museum, heel erg leuk, ik was er ook mijn broertje naartoe geweest samen met de jongens. Soms is het er wel erg druk met busladingen schoolkinderen.
Barnes&Nobles, waar zelfs een Starbucks in zit, wat bij het tweede bezoek er al toe leidde dat Everett riep: Mowien get coffee! Hier hebben ze naast vele leuke prentenboeken ook een treintafel. Vaak gaan we naar de IHOP (International House Of Pancakes) nadat we bij Barnes&Nobles zijn geweest.
Tumbles heeft momenteel vaker open gym, waardoor we morgen voor de derde keer deze week daar gaan spelen.

Zindelijkheidstraining
Net als met eten, spreken en vrijwel alles is het ook hier erg interessant om te zien hoe anders de jongens zijn. Maar het is fijn om te zien hoe ze hierin vooruitgaan.

Studiepunten
Ja, ook die moet ik behalen in mijn tweede jaar als au pair, het eerste punt heb ik al binnen doordat ik mee repeteer met het orkest van NOVA. In het najaar ga ik hier nog een punt voor ontvangen, omdat ik me natuurlijk weer ga inschrijven voor het orkest. Daarnaast ga ik ook weer een Cultural Hi-way cursus doen in november/december. Vorig jaar was ik hiermee naar the Amish/Philadelphia geweest. Eind dit jaar ga ik ermee naar New York City!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Maureen

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 35003

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 06 Mei 2016

ontdekken

30 Januari 2012 - 26 Februari 2014

Au pair met Activity International

Landen bezocht: